środa, 10 maja 2017

Haul kosmetyczny | BPS


Dziś przychodzę do Was z kosmetycznym wpisem! Takie posty pojawiają się na moim blogu stosunkowo rzadko, ponieważ kiedyś prawie zupełnie się nie malowałam. I nie chciałam wypowiadać się w materii, o której miałam znikome pojęcie. Zaczęłam się codziennie malować dopiero na studiach. Wcześniej robiłam to sporadycznie. Teraz sprawia mi to sporą przyjemność. Oczywiście, nie uważam, że makijaż to niezbędnik kobiety i zawsze trzeba się malować. Moim zdaniem to dodatek do nas. To przejaw naszej wewnętrznej siły i piękna. Ale może refleksje odnośnie makijażu i jego znaczenia dla mnie, opiszę Wam kiedyś w innym wpisie.

Dzisiaj pokażę Wam moje najnowsze kosmetyczne zdobycze ze strony bornprettystore (tutaj)



Lubię testować nowe produkty i uznałam, że to będzie ciekawy wpis, gdy pokażę Wam jak sprawują się chińskie kosmetyki do makijażu. Chcę, aby na blogu było różnorodnie, dlatego staram się wprowadzać nowe kategorie wpisów - mam nadzieję, że cieszycie się z takich tematycznych innowacji na moim blogu:) Ale przejdźmy do tematu wpisu, bo znowu coś zboczyłam na inny tor. Przejdźmy do przedstawienia mojego zamówienia. 


Zacznijmy od tuszu do rzęs. Dla każdej z nas to niesamowicie ważny element makijażu. Bardzo lubimy mieć długie, gęste i ładnie podkręcone rzęsy. Ten tusz idealnie się do tego nadaje! Bardzo ładnie tuszuje rzęsy, nie trzeba się namęczyć, aby uzyskać efekt. Szczoteczka jest poręczna i łatwo się nią maluje. Rzęsy są długie i nieposklejane. Bardzo podoba mi się efekt, jaki daje ten tusz. Tusz ma lekko chemiczny zapach, który mi średnio pasuje, ale poza tym wszystko jest w porządku. Nie podrażnia mojej skóry, łatwo go zmyć. Tusz kosztuje niewiele, bo zaledwie kilkanaście złotych.

tusz do rzęs - tutaj

---------------------------------------------------------------------------

Kolejny kosmetyk to cienie do powiek. Bardzo lubię malować swoje oczy - najchętniej w odcieniach nude. Skusiłam się na paletkę, ponieważ chciałam sprawdzić jej jakość. Zacznijmy od opakowania. Produkt jest zapakowany w ładne, minimalistyczne pudełeczko, które jest małe i poręczne - idealne na wyjazdy. Pudełeczko dobrze się zamyka i otwiera. W paletce znajdziemy 10 cieni oraz pędzelek na jednym końcu z włosiem, a na drugim z pacynką. Pędzelek dobrze sprawuje się w połączeniu z cieniami. W kasetce jest również lusterko, co jest dużą zaletą. Cienie dotarły do mnie całe, niepokruszone. Kolory, które wybrałam bardzo mi się podobają. 
A jak jest z jakością? Cienie są dosyć dobrze napigmentowane. Nadadzą się dla osób, które zaczynają swoją przygodę z makijażem lub tych, które lubią delikatny makijaż oka. Za cenę kilkunastu złotych cienie wypadają bardzo dobrze. Nie podrażniły mojego oka, łatwo się zmywają, utrzymują się dosyć długo na powiece. Sądzę, ze najlepiej sprawdzą się do dziennego makijażu oka.
Na stronie znajdziecie jeszcze inne warianty kolorystyczne cieni. Ja wybrałam paletkę nr 3.

cienie do powiek - tutaj

---------------------------------------------------------------------------

Następna rzecz to baza pod cienie do powiek. Baza pod cienie potrafi zdziałać cuda i ulepszyć cienie do powiek oraz wydłużyć ich trwałość. Ta baza daje radę! Baza uwydatnia, podbija kolor cienia. Sama baza jest lekko błyszcząca, co bardzo ładnie wygląda na powiece. Wybrałam bazę TC-1. Kosztuje kilkanaście złotych. Jestem z niej zadowolona. Na zdjęciach poniżej możecie zobaczyć cień nałożony z bazą i bez bazy. Różnica jest widoczna.

baza pod cienie do powiek - tutaj
 
---------------------------------------------------------------------------

Następnie połasiłam się na cień do powiek w sztyfcie. Nigdy nie używałam cienia w takiej formie i byłam ciekawa, jak się sprawdzi. Samo opakowanie jest dobrze wykonane, cień łatwo się wysuwa i prosto się go aplikuje. Cień bardzo ładnie wygląda na oczach. Tak jak reszta kosmetyków nie podrażnił mojej skóry. Wybrałam odcień nr 1, są jeszcze dostępne inne kolory - bardziej szalone i nie tylko. Cień kosztował zawrotną kwotę kilku złotych.

cień do powiek w sztyfcie - tutaj

---------------------------------------------------------------------------

Kolejny kosmetyk to kredka do brwi. Brwi to jeden z ważniejszych elementów twarzy, bo to one podkreślają nasze spojrzenie i stanowią oprawę oczu - dlatego warto zadbać o odpowiednie podkreślenie naszych brwi. Ta kredka  do brwi bardzo się do tego nadje. Próbowałam różnych kosmetyków - cieni, kredek i jeszcze nie znalazłam nic szczególnego. Ta kredka robi cuda! Można ją namalować kształt brwi i je wypełnić. Jest dostępna w kilku kolorach. Ja wybrałam nr 3. Kredka mogłaby być odrobinę jaśniejsza, ale będę z nią kombinować. Są jeszcze dostępne inne kolory. Kredka kosztuje kilka złotych.

kredka do brwi - tutaj

---------------------------------------------------------------------------

Ostatni produkt to matowa pomadka do ust w płynie. Uwielbiam matowe usta i takiego kosmetyku nie mogło zabraknąć w moim zamówieniu. Pomadka łatwo się  rozprowadza, szybko zastyga do matu. Dosyć dobrze się "zjada" - jak wiemy, gdy ciemny kolor pomadki schodzi nam z ust nie wygląda to zbyt estetycznie. Pomadka jest trwała i nie wysusza ust.  Jej kolor jest dla mnie odrobinę za ciemny, jednak wolę się w spokojniejszych kolorkach. Ja wybrałam numer 33 i są dostępne jeszcze inne warianty kolorystyczne. Pomadka kosztuje kilkanaście złotych.

matowy błyszczyk do ust - tutaj

---------------------------------------------------------------------------

błyszczyk - tutaj kredka do brwi - tutaj cień do powiek w sztyfcie - tutaj | baza pod cienie do powiek - tutaj | cienie do powiek - tutaj tusz do rzęs - tutaj

A oto mój makijaż przy wykorzystaniu kosmetyków
Jak Wam się podoba? Wiem, że nie jest najlepszy, ale póki co "takie coś" mi wystarcza. :D



Ta dam! Oto moje makijażowe zamówienie. Jestem zadowolona z moich wyborów. Produkty dobrze się sprawują, nie powodują żadnej negatywnej reakcji na skórze. Są tanie i wydajne. Z pewnością będę ich używać w moim codziennym makijażu. Mam nadzieję, że haul kosmetyczny Wam się spodobał. Lubię raz na jakiś czas pisać posty z moimi łupami z zakupów. Zdradzę Wam, że wkrótce na blogu pojawi się kolejny haul! Kto zgadnie jaki?

___________________

Kochane pamiętajcie o kodzie rabatowym NATAQ10 do bornprettystore
Przesyłka jest darmowa, a wybór produktów ogromny! Na pewno znajdziecie coś dla siebie. Oprócz kosmetyków na stronie znajdziecie akcesoria do makijażu, do paznokci, biżuterię, ubrania, akcesoria do telefonu, produkty papiernicze i wiele innych.



Dajcie znać, czy podobał Wam się post. Do zobaczenia wkrótce:)

44 komentarze:

  1. Poklikałam Piękna :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kosmetyki *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny makijaż, ciekawe kosmetyki

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny post, paletka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny makijaż wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten cień w sztywcie jest cudowny! A ta pomadkę mam i jest jedna z najtrwalszych jaka mam!
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe kosmetyki a zdjęcia jak zwykle bardzo kreatywne, przyjemne dla oka Gratulacje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja właśnie lubie takie delikatne cienie na oczach :D Zawsze bałam się tych produktów do makijażu, ale jak widac nie ma się czego bac :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow pigmentacja tych cieni jest świetna! Ma super kolory, na pewno używałabym do codziennego makijażu :)
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. No nie wszystko mi sie podoba, bardzo interesujace kosmetyki i pieknie Ci w tym makijazu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kosmetyki wyglądają ładnie, firmy nie znam, ale szminka wygląda jak te z Aliexpress, choć Twoja kosztuje kilkanaście złotych. Kochana, czy to są podobne szminki do tych z Alie, wiesz coś może na ten temat? :)
    Czy ten sklep w którym zrobiłaś te zakupy, to coś w rodzaju Aliexpress? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te szminki pewnie są podobne, bo pewnie są od jednego producenta. Stronka jest w stylu aliexpress. Ale na bornprettystore jest troszkę inny asortyment - koniecznie sprawdź :) i na bps przesyłka zawsze jest darmowa.

      Usuń
  12. Kurcze te cienie prezentują się mega obiecująco :D !

    OdpowiedzUsuń
  13. Do tej pory chyba nigdy nie skusiłabym się na kosmetyki z chińskich stron, ale po twojej recenzji widzę, że nie są one takie złe jak myślałam. Pomadka na ustach prezentuje się naprawdę ciekawie!

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie na nowy post! ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie czekam na paczkę od tej firmy :)
    Też będę testować zagraniczne kosmetyki :)

    MÓJ BLOG - Zaobserwuj! |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  15. Tusz do rzęs i paletka cieni mnie bardzo zainteresowała ;) A Ty jesteś urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zawsze sie boje kosmetyki z takich stron niesprawdzonych zamawiac, ale skoro sa dobre i nie uczulaja to moze sie skusze!<3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. I love the palette! So many beautiful colours

    *i'm following

    OdpowiedzUsuń
  18. Kosmetyki wydają się być na prawdę w porządku i cudowny makijaż <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. wow, ale dobra pigmentacja! świetny makijaż!:*

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  20. Słyszałam o tej paletce, ale po twojej recenzji chyba się zastanowie nad zakupem.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podoba mi się kolor tej pomadki oraz paletka cieni. Sama nadal nie maluję się zbyt często, ale lubię patrzeć na kosmetyki i wpisy poświęcone tej tematyce :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny haul, mega jest ta paletka <3 pięknie się pomalowałaś

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie te kosmetyki wyglądają bardzo profesjonalnie, no i podoba mi się Twój makijaż ;) Obserwuję i pozdrawiam
    NATALIEFASHION97

    OdpowiedzUsuń
  24. nigdy nie miałam kosmetyków z chińskich stron. Muszę przyznać, że miałam o nich trochę inne myślenie. Jestem pozytywnie zaskoczona, wyglądają pięknie! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ta kredka do brwi jest świetna :) klik

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne produkty ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładna paletka z cieniami :)

    Świetny blog, obserwuję i liczę na rewanżyk ;*
    http://anggiex3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Jesteśmy bardzo ciekawe tych cieni, bo prezentują się bardzo kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  29. super paletka cieni i piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kiedyś nie używałam bazy pod makijaż, a teraz nie mogę się bez niej obejść. :)

    Nie miałam nigdy styczności z kosmetykami tej marki. :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Ta paletka cieni ma piękne kolorki! :) Kochana, chętnie dodaję Twojego bloga do obserwowanych i zostaję na dłużej. Zapraszam również do mnie, miłego piątku. Buziaki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ostatnio dużą uwagę zwracam na cienie do powiek. Kolory w prezentowanej paletce są cudne. ;) Podobnie z odcieniem szminki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Cienie sie prezentują pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawe produkty :) Poklikane!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger