piątek, 12 maja 2017

Spóźniona


Błądzę. Czuję, że wszystko mnie omija, a ja to na marne próbuję dogonić.  Gonię. Biegnę. Potykam się. Gubię. Tracę tempo. Tracę czas. Cierpliwość. Chęci. Tracę samą siebie. W walce z samą sobą. Z jednej strony chcę walczyć. Z drugiej strony się poddać. Mętlik myśli w głowie nie pomaga. Jestem spóźniona. Spóźniona we własnym życiu. Nad którym powinnam mieć kontrolę. Spóźniona. Nie nadążam.... potrzebuję siły.. uśmiechu... by dalej iść i wreszcie być na czas w swoim życiu.

ramoneska - tutaj | torba - tutaj | skarpetki - tutaj | zegarek - tutaj | choker - tutaj | spodnie - własność mamy | bluza z kapturem - house | t-shirt - zaful | buty - bonprix |













ramoneska - tutaj | torba - tutaj | skarpetki - tutaj | zegarek - tutaj | choker - tutaj | spodnie - własność mamy | bluza z kapturem - house | t-shirt - zaful | buty - bonprix | okulary - ?


Dziś kolejna porcja zdjęć z Trójmiasta i nie tylko. Zdjęcia w miodowej bluzie są z Gdańska, a te w kamizelce z mojego miasta, bo w Gdańsku było wtedy tak zimno, że nie dałam rady się "rozpłaszczyć". A propo stylizacji. Dzisiaj look pod tytułem "pomieszane z poplątanym". Połączyłam elegancję i sport w jednym looku. Na sobie mam szarą ramoneskę (dostępną tutaj), która jest bardzo miękka, miła w dotyku i ma cudny kolor! Ramoneska nie jest tylko kurtką, to ubranie 2w1. Możemy odpiąć z niej rękawy i wtedy staje się kamizelką. Lubię takie patenty, gdy ubranie może pełnić kilka funkcji. Do ramoneski idealnie pasuje fikuśna bluzka z nadrukiem "staniczka". Aby nie było zbyt monotonnie, gdy mówimy o kolorach, to postawiłam dodać żółtą bluzę z kapturem. Do takiej góry ubrałam materiałowe spodnie z szerokimi nogawkami wyszperane z szafy mamy. Do takich spodni obowiązkowo musiałam założyć buty na obcasie. Aby nie było nudy, zdecydowałam się na ubranie skarpetek w groszki (dostępnych tutaj).  Skarpetki są urocze i świetnie będą pasowały do trampek. Najbardziej sprawdzą się u dziewczyn z małymi i wąskimi stopami - będą wtedy leżeć idealnie! Oczywiście w mojej stylizacji nie mogło zabraknąć torebki i dodatków. Wybrałam dużą, pojemną torbę (dostępna tutaj) oraz zegarek z ciekawym napisem (dostępny tutaj), który natchnął mnie do wyżej zapisanych refleksji.  A na szyi widzicie jeden z ukochanych przeze mnie chokerów (dostępny tutaj).

________________

Pamiętajcie o kuponie rabatowym do BPS.



Nie zapomnijcie polubić strony na fb, by być na bieżąco:)

40 komentarzy:

  1. Takie miszmasze mają największą moc!

    Świetnie to wygląda!

    Spodnie najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja, Miodowa bluza przynosi nam słońce i az lepiej robi się na sercu , że w końcu przyjdzie ciepła wiosna. Ale nie narzekam bo dziś mimo tylko 4 stopni nareszcie jest słonecznie i z tego bardzo się cieszę.
    Co do tekstu ja tez mam wiele razy uczucie, że mam jakies tyły , niezałatwione sprawy, że czas mi ucieka a ja nie potrafie nad nim zapanować. Takie czasy - zycie w biegu. Wczoraj np. zobaczyłam, że na mojej półce od kilku miesięcy lezy rozpoczęty Dziennik Bridget Jones ... a ja ciągle nie mam czasu go skończyć..... Czas to zmienić :-)
    Powodzenia w łapaniu ulotnych chwil zycia <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe spodnie jak i cała stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy zestaw! Fajnie połaczyłaś różne style ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super spodnie, całość genialnie wygląda.

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyjątkowy zestaw!
    Nie martw się :* nic na siłę, motywacja sama przyjdzie, a wtedy znów złapiesz tempo. :* Wiem co mówie, bo sama tak miałam... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze nie mam odwagi by ubrać takie spodnie :(

    NEYLLA

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ciekawy efekt daje ta fikuśna koszulka :) a połączenie szarości i tego miodowego odcienia jest świetne. Takie energetyczne i stonowane zarazem :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę się napatrzeć jaka jesteś śliczna i masz mega ciekawy styl! Obserwuję ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna!
    A stylizacja oczywiście również :)

    OdpowiedzUsuń
  11. genialna kurteczka!! poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW ta ramoneska jest GENIALNA :D !! Dwa w jednym !

    OdpowiedzUsuń
  13. I love it!! ❤ Have a nice weekend!

    Follow each other? Please let me know!
    ❤ MARY MARÍA STYLE ❤

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki obiektyw użyty do zdjęć? :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  15. Kureczka i choker są niesamowite :) Bardzo ciekawa stylizacja !
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Stumbled across your blog and I love your beautiful and unique sense of style.

    Keep fighting and don't give up!

    OdpowiedzUsuń
  17. interesująca stylizacja :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Great looks! Very well put together. Awesome photos!

    OdpowiedzUsuń
  19. I would love to read this post, but unfortunately I don't understand your language...But you are really pretty and the photos were amazing!

    OdpowiedzUsuń
  20. Czasami trudno jest nadążyć za samą sobą. Sprostać wymaganiom, które sami sobie stawiamy.

    Świetnie wyglądasz. ;) Ale stylizacja podoba mi się w 90% bo takimi spodniami nie przepadam. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten początkowy tekst jest genialny. Ogólnie tak się właśnie czuje. A stylizacja oryginalna. Lubie takie.

    Pozdrawiam
    Zazuul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Suoer zdjęcia i stylizacja :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne szpilki! :)
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. sliczne stylizacje są :) bardzo mi się podobają;)
    pozdrawiam
    p.s dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna stylizacja;)
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. nietuzinkowe połączenie fasonów prezentuje się super! :)

    _______________
    PorcelainDesire ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak zawsze potrafisz przyciągnąć do siebie uwagę swoim blogiem. Jesteś bardzo oryginalna. flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Na prawdę świetny outfit! Super

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  30. buty genialne!

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  31. super look, a te paznokcie....naprawdu rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna stylizacja, a najbardziej podobają mi się... rajstopki! :)

    Robimy to, co lubimy - zajrzyj!

    OdpowiedzUsuń
  33. Stylizacja przykuwa uwagę :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Stylizacja do mnie nie przemawia. Natomiast podoba mi się miodowa bluza, która podkreśla kolor skóry. Jest świetna. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger